۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

ششمین نشست هم‌اندیشی «نخبگان ستایشگری اهل بیت» در مشهد برگزار شد

ششمین نشست هم‌اندیشی «نخبگان ستایشگری اهل بیت» در مشهد برگزار شد

مشهد- ششمين نشست هم انديشى «نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع)» با حضور ۱۵۰ شاعر و مداح آيينى از سراسر كشور در هتل نخل مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، على اکبر مداحى صبح پنجشنبه در ششمين نشست هم انديشى ستايشگران نخبه اهل بيت(ع) که در هتل نخل مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اين نشست با حضور ۱۵۰ شاعر و مداح آيينى از سراسر کشور با هدف بحث و بررسى در مورد بايد ها و نبايدهاى مداحى و شعر آيينى در کشور برگزار شد.

وى افزود: در اين برنامه تلاش شده تا از اساتيد خارج از صنف مداحان و شاعران نيز استفاده شود که در اين خصوص مى توان به سخنرانى آیت الله احمد علم الهدى اشاره کرد که در بحث اخلاقى بايد ها و نبايدها صحبت خواهند کرد.

دبير ششمين نشست هم انديشى «نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع)» با اشاره به سخنرانى سياسى دکتر حميد مقدم فر عنوان کرد: با توجه به نزديکى انتخابات از ايشان دعوت شد تا در خصوص مسائل سياسى روز صحبت کنند، البته هيئت هاى مذهبى و مداحان ليست خاص و يا حضور جناحى در بحث انتخابات نخواهند داشت.

وى با بيان اينکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار مداح در کشور فعاليت مى کنند، گفت: ۷۰ هزار نفر از مداحان پرونده در سازمان تبليغات اسلامى دارند و نزديک به ۴۰ هزار نفر نيز عضو بسيج هستند.

مداحى برگزارى اين نشست را با همکارى هيئت رزمندگان اسلام و سازمان بسيج مداحان کشور اعلام کرد و افزود: از جمله برنامه هاى ديگر اين نشست مى توان به تشکيل چهار کارگروه بانوان، شاعران، مداحان پير غلام و مداحان جوان تر اشاره کرد که در پايان برنامه جمع بندى آنها در قالب بيانيه خوانده مى شود.

کد خبر 3019205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha