۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

۸ پایگاه بهداشتی و سلامت در قرچک افتتاح شد

۸ پایگاه بهداشتی و سلامت در قرچک افتتاح شد

قرچک - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، هشت پایگاه بهداشتی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در قرچک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سید شهاب الدین چاووشی معاون استاندار تهران و مسئولان شهرستانی، هشت پایگاه بهداشتی و سلامت در قرچک افتتاح شد.

مسعود مرسل پور در این مراسم با اشاره به افتتاح هشت پایگاه بهداشتی در قرچک اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان، ارتقای سرانه بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: دولت یازدهم توجه جدی به حوزه بهداشتی و درمانی دارد که اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز بر اساس همین رویکرد دنبال خواهد شد.

فرماندار قرچک ادامه داد: افتتاح هشت پایگاه سلامت و بهداشتی و درمانی به ارتقای سرانه بهداشتی این شهرستان کمک شایانی می کند و این شهرستان با رشد ۲.۵ درصدی مواجه شده است.

فرماندار قرچک اضافه کرد: مهم ترین پروژه بخش بهداشت و درمان شهرستان قرچک، تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان است که هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تمام تلاش مسئولان برای تسریع در به نتیجه رسیدن این پروژه است.

وی بیان داشت: نظارت جدی بر روی تکمیل هر چه سریعتر پروژه بیمارستان قرچک انجام شده و مسئولان این شهرستان تلاش می کنند که رشد و توسعه قرچک روند پرشتاب تری پیدا کند.

کد خبر 3045116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha