۲۳ خرداد ۱۳۸۵، ۱۴:۰۳

تعرفه اماكن ورزشي شهرداري در جنوب تهران 50 درصد كاهش مي يابد

تعرفه اماكن ورزشي شهرداري در جنوب تهران 50 درصد كاهش مي يابد

مشاور شهردار تهران در امور ورزش با اشاره به اينكه 500 مجموعه ورزشي در اختيار شهرداري است ، افزود: آن دسته از مجموعه هاي ورزشي شهرداري كه در جنوب تهران واقع شده ، خدمات خود را با 50 درصد تخفيف به شهروندان ارائه مي دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر ، مصطفي آجرلو در حاشيه دويست و چهلمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران  افزود: از اين تعداد 45 مكان ورزشي در اختيار شركت ورزش شهرداري و مابقي نيز تحت پوشش تربيت بدني مناطق مختلف شهرداري تهران قرار دارند.

وي به دستور شهردار تهران مبني بر كاهش تعرفه استفاده از اماكن ورزشي شهرداري اشاره و گفت: آن دسته از اماكن ورزشي كه از خيابان انقلاب به بالاتر قرار دارند با 20 درصد تخفيف و اماكن ورزشي جنوب تهران نيز نسبت به تعرفه سال قبل با 50 درصد تخفيف به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امرزو شوراي اسلامي شهر تهران لايحه مجوزه ايجاد و تشكيل اداره كل تربيت بدني شهرداري تهران مطرح و پس از سخنان موافق و مخالف در نهايت از سوي شهرداري پس گرفته و مقرر شد تا همان مصوبه سال 79 شوراي اسلامي شهر تهران در ارتباط با اساسنامه سازمان ورزش و تندرستي شهر تهران اجرا شود.

کد خبر 339045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha