۶ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۱

در دیداری تدارکاتی در سوئد؛

استقلال بازی برده را به هاماربی باخت/ مظلومی همه جوانانش را آزمود

استقلال بازی برده را به هاماربی باخت/ مظلومی همه جوانانش را آزمود

شاگردان پرویز مظلومی که نیمه اول دیدار تدارکاتی برابر هاماربی را با پیروزی پشت سرگذاشته بودند در نیمه دوم نتوانستند این برتری را حفظ کنند و در نهایت بازنده میدان را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی راهی سوئد شده بود، شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه اختصاصی تیم هاماربی به مصاف این تیم رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به حریف اروپایی خود واگذار کرد.

در این دیدار که حدود شش هزار ایرانی نیز از نزدیک آن را تماشا می کردند شاگردان مظلومی خیلی زود در دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. این گل را میثم مجیدی به ثمر رساند و پس از آن بازی دو تیم در میانه میدان دنبال شد.

در نیمه دوم اما این تیم هاماربی بود که بهتر از مهمان ایرانی خود ظاهر شد و موفق شد دوباره دروازه استقلال را باز کند.  تادیچ و لیدبرگ در دقایق ۶۳ و ۶۸ موفق شدند دروازه استقلال را باز کنند تا این دیدار در نهایت با برتری تیم سوئدی به پایان برسد.

استقلال در این دیدار با ترکیب وحيد طالب لو(كاپيتان)، ميثم مجيدي، امين حاج محمدي، اميد نورافكن، ميلاد فخرالديني( ۷۰ علیرضا رمضانی)، محمدرضا خرسند نيا، فرشيد اسماعيلي(۸۰ یعقوب کریمی)، مهدي مومني(محسن کریمی ۶۵)، عادل شيحي(۸۵ شعبانلو)، بهنام برزاي، پروپييچ(۵۲ سجاد شهباززاده) به میدان رفت.

کد خبر 3585251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha