۱۴ مرداد ۱۳۸۵، ۱۶:۰۱

/ با حكم قاليباف /

مديركل جديد روابط عمومي شهرداري تهران منصوب شد

شهردار تهران طي حكمي ، عليرضا جدايي را به عنوان مديركل جديد روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري تهران منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، در حكم دكتر قاليباف آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزشمندتان شما را به سمت مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري تهران منصوب مي ‌نمايم.

در قسمتي از حكم شهردار تهران آمده است: اگر بهترين تعريف از روابط عمومي همان مديريت ارتباطات سازمان باشد ، در عصر ارتباطات بايد به الزامات روابط عمومي مدرن از قبيل روابط عمومي الكترونيك ، آن‌لاين ، ديجيتال و در نهايت سايبر توجه و راهكارهاي تحقق آن را بررسي كرد.

قاليباف در حكم خود خطاب به مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري تهران آورده است: براي كارآمدي بيشتر و ايفاي نقش در قالب نهاد مدني به اصول اخلاقي حرفه روابط عمومي و منشور اخلاقي آن عمل شود و به روابط بين‌الملل اهتمام و براي همه امور برنامه عمل داشته باشيد و در كنار آن با شكل دهي هسته هاي مشورتي در زمينه هاي مختلف و بر اساس وظايف تخصصي سازمان نتايج نظر سنجي‌ها ، پژوهش ها ، تماس ها ، مطالب رسانه‌ها و... و تغذيه اطلاعاتي مديران ، ضريب واكنش پذيري آنان را در تصميم گيري‌هاي درون و برون سازماني افزايش داده و به عنوان بازوي مشورتي مديريت عمل كنيد.

وي خواهان اطلاع يابي و اطلاع شناسي و اطلاع رساني ، استفاده اصولي از رسانه‌ ها ، دوسويه بودن جريان مبادله پيام و توجه به بازخورد ، كلان نگري در انجام وظايف و تاثيرگذار بودن روابط عمومي شده است.

در پايان حكم قاليباف خطاب به مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري تهران آمده است: از خداوند تبارك و تعالي توفيقات روز افزون شما را در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مدظله العالي در خدمت به آحاد ملت عظيم‌الشان خواستارم.

لازم به توضيح است: مديركل جديد روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري تهران ، پيش از اين به عنوان معاون آموزشي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ، مدير گروه مطالعات جامعه شناسي پژوهشگاه تعليم و تربيت و مديركل روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش مشغول به كار بوده است.

بنابراين گزارش ، عليرضا جدايي ، داراي 20 سال سابقه كاري ، 15 سال سابقه مديريتي در حوزه هاي فرهنگي و آموزشي و داراي تحصيلات فوق ليسانس علوم ارتباطات ( گرايش پژوهش و تحليل ) است.

کد خبر 363075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha