۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

ثبت‌نام از حامیان ایتام همدان در ماه رمضان/برپایی پایگاه در ۳نقطه

ثبت‌نام از حامیان ایتام همدان در ماه رمضان/برپایی پایگاه در ۳نقطه

همدان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از ثبت‌نام حامیان ایتام و خیران استان همدان در ماه رمضان خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با مهر گفت: اکرام ایتام، اجرای طرح محسنین و حمایت‌های مادی و معنوی از ایتام و اجرای طرح مفتاح‌الجنه با حضور مدیران برای تفقد و دلجویی از ایتام از جمله برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان است.

وی به اجرای طرح مفتاح الجنه در ایام ماه رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح همنشینی و دلجویی با خانوارهای تحت حمایت امداد با حضورخیران، نیکوکاران، مدیران و مسئولان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان قرار دارد.

پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه در ماه رمضان از حامیان ایتام و خیران ثبت‌نام می‌شود، گفت: اطعام و پرداختن به سفره‌های ایتام و نیازمندان و اجرای برنامه شوق زیارت و اعزام خانواده‌ها به مشهد از دیگر اقدامات است.

مدیرکل کیمته امداد امام خمینی(ره) استان همدان همچنین حامی یابی و ثبت نام از حامیان، نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام، محسنین، طاها، یاسین در طول ماه رمضان به ویژه در شب های احیا را از دیگر برنامه های این کمیته عنوان کرد.

وی به همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان و به‌ویژه شهرداری در زمینه استفاده از تابلوهای دیجیتال و تبلیغاتی برای تبلیغ برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و کرد و گفت: از شهرداری در خواست شده برای برپایی پایگاه ثبت‌نام حامیان ایتام در سه نقطه از شهر همدان با مجموعه همکاری داشته باشد.

وی اکرام و اطعام ایتام را یکی از فضائل اخلاقی مورد توجه و تأکید قرآن و روایات اسلامی عنوان کرد و گفت: اطعام ایتام، محرومان و نیازمندان در ماه رمضان سنت حسنه نبوی، علوی، فاطمی و حسینی است که باید پررنگ‌تر شود.

کد خبر 3682566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha