۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

استان بوشهر به ۳ قطب درمانی تقسیم‌ شده است

استان بوشهر به ۳ قطب درمانی تقسیم‌ شده است

بوشهر - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استان بوشهر به ۳ قطب درمانی تقسیم‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سید سجاد اقبالی در نشست هم‌اندیشی فعالان اجتماعی گناوه اظهار داشت: در برنامه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، استان بوشهر به ۳ قطب درمانی تقسیم‌شده است که در آن قرار است پزشکان فوق تخصص در مرکز استان و پزشکان متخصص در قطب جنوب به نمایندگی کنگان و در قطب شمال به نمایندگی گناوه فعالیت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اولویت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تأمین نیروی متخصص در سال جاری شهر گناوه است و به‌زودی خبرهای خوبی در این زمینه به گوش مردم خواهد رسید.

اقبالی بابیان اینکه به‌زودی مزایده واگذاری درمانگاه رازی گناوه به بخش خصوصی در جراید اعلام می‌شود اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این آمادگی را دارد که مرکز MRI را به کمک بخش خصوصی تحت شرایط خاص که عبارتند از دستگاه باکیفیت و قیمت مناسب و در دسترس عموم با در اختیار گذاشتن مجوز و مکان به بخش خصوصی واگذار کند.

علی زکی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه نیز گفت: از فعالان اجتماعی درخواست دارم که فرهنگ طرح شکایت را بین مردم بالا ببرند تا اگر پزشکی یا کادر درمانی خاطی مشاهده کردند به ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با آنها صورت گیرد و بجای اینکه کادر درمان را بدون محاکمه، در بین جمعیت شهر تخریب کنند، فرد خطاکار را معرفی کنند تا یک سازمان به‌طور کامل زیر سؤال نرود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم‌اندیشی فعالان اجتماعی شهرستان گناوه با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌منظور بررسی و شناخت مشکلات بخش بهداشتی و درمانی شهر گناوه در سالن اجتماعات بیمارستان سوانح و سوختگی این شهر برگزار شد.

کد خبر 3714773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha