۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰

مشاور عالی امیر اسماعیلی:

لبخند رضایت حضرت آقا ماموریت ما را سنگین تر کرد

لبخند رضایت حضرت آقا ماموریت ما را سنگین تر کرد

مشاور عالی فرماندهی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء گفت: بسیار خوشحال هستیم که لبخند رضایت در چهره و سیمای حضرت آقا مشاهده می شد و از طرفی ماموریت ما را سنگین تر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ قاسم فراوان در مصاحبه با رادیو گفتگو در خصوص جدایی پدافند هوایی از نیروی هوایی گفت: این جدایی نیروی هوایی را چابک تر کرد و همواره به تصمیمات فرمانده کل قوا ایمان داشته و داریم و نقشِ ایشان را بر فراز قله های سخت تصمیم گیری داخلی و خارجی شاهد هستیم.

وی تصمیم معظم له مبنی بر تفکیک پدافند هوایی از نیروی هوایی را تصمیمی تاریخی خواند و افزود: از فرمایشات کلیدی ایشان مبنی بر نقش دشمن شناسی و شناخت توطئه دشمن در محیط داخلی به پدافند در خصوص آموزش کارکنان و ضرورت توجه ویژه فرماندهان به این موضوع بود.

امیر فراوان ادامه داد: دغدغه های آقا را بخوبی درک می کنیم که مبنی بر تکیه به درون است و وقتی بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند؛ یعنی سرپا نگه داشتن تجهیزات بدست کارکنان میسر است.

وی تاکید حضرت آقا در خصوص دشمن شناسی و اینکه دشمن ما مکار و حلیه گر است اشاره کرد و افزود: حضرت آقا اشاره داشتند فرصت ها را مغتنم بشمارید و ما بایستی از فرمایشات ایشان تبعیت داشته باشیم و بیش از هر چیزی فرمایشات آقا را در بحث دشمن شناسی و خودباوری و تکیه به داخل و توجه به نیروی انسانی سرلوحه قرار دهیم.

امیر فراوان بیان داشت: کارکنان پدافند هوایی طی یکسال چشم انتظار چنین روزی هستند که بالاترین شخصیت ایران و جهان و فرمانده مان کارکنان را به حضور بپذیرند و این لذت در همه کارکنان پدافند هوایی توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: کارکنان پدافند یکسال انتظار می کشند تا ببینند فرمانده از آن ها راضی هست یا خیر و ما بسیار خوشحال هستیم که لبخند رضایت در چهره و سیمای ایشان مشاهده می شد و اشاراتی که داشتند ما را بیشتر خوشنود کرد و به ما روحیه داد و از طرفی ماموریت ما سنگین تر کرد.

امیر فراوان خاطرنشان ساخت: وقتی حضرت آقا می فرمایند قدر این فرصت ها را بدانید، ماموریت ما شفاف تر و روحیه مان بالاتر می رود و ماموریت ما نیز سنگین تر می شد.

کد خبر 3755738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha