۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۱۱

«سرخیو آگوئرو» دربی منچستر را از دست داد

 «سرخیو آگوئرو» دربی منچستر را از دست داد

مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد و دربی شهر منچستر را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در روز ۲۸ اوت منچسترسیتی در دیداری خانگی وستهام را سه بر یک شکست داد. بعد از این بازی اتحادیه فوتبال انگلیس «سرخیو آگوئرو» مهاجم منچسترسیتی را به خاطر ضربه ای که با آرنج به «وینستون رید» مدافع وستهام زد، سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

با رد فرجام خواهی باشگاه منچسترسیتی، حالا «آگوئرو» بازی روز ۱۰ سپتامبر مقابل منچستریوناتید به علاوه بازی خانگی تیمش مقابل بورنموث در ۱۷ سپتامبر و دیدار در جام اتحادیه انگلیس با سوانزی را از دست داد.

«آگوئرو» با ضربه ای که با آرنج به گردن ملی پوش نیوزلندی وستهام زد، باعث مصدومیت و تعویض او شد.

«آندره مارینر»، داور مسابقه، گفت که او و همکارانش این ضربه را ندیدند.

اتحادیه فوتبال انگلیس طی بیانیه ای گفت: بعد از اینکه رفتار خشونت آمیز «سرخیو آگوئرو» برای اتحادیه فوتبال محرز شد، وی به سه جلسه محرومیت محکوم شد. مهاجم منچسترسیتی در دقیقه ۷۶ بازی ضربه ای با آرنج به «وینستون رید» بازیکن تیم وستهام زد که از چشمان داور دور ماند اما دوربین ها آن را ضبط کردند. باشگاه منچسترسیتی این محرومیت را رد کرد و اظهار داشت اگر هم این ادعا ثابت شود، این تنبیه بیش از حد زیاد است.

«آگوئرو» در دقیقه ۸۸ این بازی به خاطر مصدومیت از ناحیه ساق پا تعویض شد و دو بازی تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی مقابل اروگوئه و ونزوئلا را از دست داد.

با توجه به اینکه «آگوئرو» در ۴ بازی گذشته تیمش ۶ بار دروازه حریفان را باز کرده بود، نبودش در بازی آینده منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد، «پپ گواردیولا» را با مشکل مواجه خواهد کرد.

منچسترسیتی به همراه منچستریونایتد و چلسی، سه تیمی هستند که تمام امتیازات ممکن را در سه بازی اولشان در لیگ برتر انگلیس به دست آورده اند.

کد خبر 3759076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha