۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

اردوی دانش افزایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه برگزار شد

اردوی دانش افزایی استعدادهای برتر حوزه های علمیه برگزار شد

نخستین اردوی علمی ـ فرهنگی دانش‌افزایی استعدادهای برتر و ممتازین حوزه‌های علمیه در قالب نشست علمی و تخصصی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین اردوی علمی ـ فرهنگی دانش‌افزایی و کسب مهارت‌های تحصیلی  استعدادهای برتر و ممتازین حوزه‌های علمیه در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان مشهد مقدس برگزار شد.

 در این اردو طلاب حاضر ضمن استفاده از فضای معنوی مشهد مقدس از نشست های علمی و تخصصی، نشست های هم ‌اندیشی و کارگاه های علمی، مهارتی و ایده پردازی بهره بردند.

نشست هم اندیشی استعدادهای برتر در قالب دیدار صمیمی استعدادهای برتر و ممتازین با آیت الله اعرافی مدیر جدید حوزه‌های علمیه و همچنین نشست صمیمی طلاب با آیت الله غروی عضو شورای عالی و عضو هیات امنای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار شد.

 در این جلسات تعدادی از طلاب به بیان نقطه نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات نسبت به حوزه پرداختند.

همچنین در این اردو چند نشست علمی و تخصصی با حضور حجج اسلام و المسلمین احمد مبلغی در خصوص فقه و افق های فرارو، عبدالحسین خسروپناه با موضوع تحول در علوم انسانی و سید عباس موسویان با موضوع فقه تخصصی اقتصاد و ملزومات آن برگزار شد.

در این اردو کارگاه علمی و مهارتی با موضوعات روش پژوهش، روش نگارش، آشنایی با علوم انسانی اسلامی، فلسفه فقه، رجال کاربردی، مهارت های انتخاب همسر و مهارت‌های مدیریت خانواده برگزار شد.

ایده پردازی یکی دیگر از بخش های این اردو بود که با محوریت مسائل تحصیل در فقه و اصول و انتخاب گرایش تحصیلی، بایسته‌های حوزه عصر انقلاب و تحول علوم انسانی برگزار شد.

کد خبر 3759682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha