۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۱

جوان ۲۵ ساله در اسفراین دچار برق‌گرفتگی شد

جوان ۲۵ ساله در اسفراین دچار برق‌گرفتگی شد

اسفراین- فرمانده انتظامی اسفراین گفت: جوانی ۲۵ ساله که قصد قطع کردن برق یکی از روستاهای اطراف شهرستان اسفراین را داشت، دچار برق‌گرفتگی شده و فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برق‌گرفتگی و انتقال جسد متوفی به سردخانه بیمارستان اسفراین، بلافاصله اکیپ بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین، تحقیقات خود را از عوامل اورژانس به عمل آوردند که مشخص شد متوفی از تیر برق به پایین افتاده و در اثر شدت برق‌گرفتگی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان داشت: از جسد متوفی در سردخانه بازدید به عمل آمد که جسد از ناحیه کف دست راست و ساعد دست چپ دچار سوختگی شدید و مچ هر دودست به همراه مقداری از قفسه سینه سوختگی سطحی مشاهده شد.

سرهنگ مهری تصریح کرد: طی تحقیقات تکمیلی انجام‌شده توسط مأموران پلیس آگاهی از افراد حاضر درصحنه، مشخص شد متوفی به همراه چند نفر از دوستانش، روز قبل در یک کاروان عروسی با برادر داماد درگیری لفظی منجر به ضرب و شتم داشته و به همین دلیل با کمک دو نفر از دوستانش قصد قطع کردن برق روستا را داشته که به علت جرقه شدید از بالای تیر برق سقوط و در بین راه فوت می‌کند.

کد خبر 3762914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha