۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸

رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت:

آموزش پناهگیری در ۶۰ مدرسه پاکدشت برگزار شده است

آموزش پناهگیری در ۶۰ مدرسه پاکدشت برگزار شده است

پاکدشت- رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت گفت: تاکنون آموزش پناهگیری صحیح و خروج اضطراری در ۶۰ مدرسه به صورت مدون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مانور خروج اضطراری و پناهگیری در مدرسه کفایی زاده پاکدشت پیش از ظهر چهارشنبه به همت جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.

در این مانور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  این مانور از سری مانورهای پدافند غیر عامل بوده که کمیته امداد ونجات با مسئولیت جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور آموزش و تمرین مهارت های فردی و تیمی، مانور پناهگیری و تخلیه در مدرسه شهید کفایی زاده برگزار کرده است.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: در این مانور تمام دستگاه های خدمات رسان بر اساس وظایف ذاتی حضور داشتند و اقدامات پیشگیری، آمادگی و مقابله مورد تمرین قرار گرفت تا در صورت بروز مشکلاتی از قبیل زلزله، دانش آموزان آمادگی های لازم در برخورد با این قبیل حوادث را داشته باشند.

تاجیک نوری گفت: دانش آموزان در این مانور، نحوه صحیح پناهگیری و خروج اضطراری را  همراه گروه های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت تمرین کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت عنوان کرد: تاکنون آموزش پناهگیری صحیح و خروج اضطراری در ۶۰ مدرسه به صورت مدون صورت پذیرفته تا دانش آموزان در شرایط بحران تا رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه لازم را انجام دهند و این آموزش ها و مانورها برای رسیدن به یک جامعه ایمن دنبال خواهدشد.

تاجیک نوری هدف از اجرای این مانور را رسیدن به یک جامعه آماده دانست ودر ادامه تأکید کرد: اعتقاد داریم زمانی که به حوادث آگاه بوده و آمادگی های لازم را داریم، می توانیم شرایط بحران را به خوبی مدیریت کنیم.

کد خبر 3807095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha