۵ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷

استاندار یزد:

آمار شفاف از پرداخت تسهیلات بانکی به صنعتگران ارائه شود

آمار شفاف از پرداخت تسهیلات بانکی به صنعتگران ارائه شود

یزد ـ استاندار یزد خواستار ارائه آمار شفاف از پرداخت تسهیلات بانکی به صنعتگران استان یزد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی یکشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: صنعتگران گلایه‌ها و انتقاداتی از نحوه پرداخت تسهیلات، پذیرش مدارک و ... دارند که لازم است در این زمینه آمارهای شفاف و واقعی اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدها هنوز به بانک مراجعه نکرده‌ یا وثیقه‌های مورد قبول بانک را ارائه نداده‌اند، افزود: این آمارها نباید روی آمار پرداخت تسهیلات توسط بانکها تاثیر منفی بگذارد.

میرمحمدی در عین حال با تاکید بر همکاری بانک‌ها با صنایع استان عنوان کرد: بانکها تلاش کنند در زمینه رسیدگی به پرونده ها سرعت عمل بیشتری داشته باشند تا پرونده ها به سرعت تعیین تکلیف و تسهیلات تعیین شده به آنها پرداخت شود.

استاندار یزد بیان کرد: این تسهیلات در راستای رفع مشکلات صنایع استان یزد پرداخت می شود که امیدواریم با تسریع در کار، مشکلات این واحدها برطرف شده و بار دیگر شاهد رونق صنایع استان یزد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد، علاوه بر موارد مرتبط با صنعت و معدن استان، مسائل حوزه گردشگری نیز بررسی می‌شود، افزود: با همکاری بانکها و حمایت های دولت، تسهیلات حوزه گردشگری نیز با تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت خواهد شد.

وی از گردشگری به عنوان یک صنعت یاد کرد و بیان داشت: توسعه گردشگری در استان یزد از ابتدا در برنامه های استانداری قرار داشت و این موضوع همچنان با توجه ویژه ای دنبال می شود.

کد خبر 3859938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha