۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۱۳

در سومین همایش مدیریت جهادی؛

بروجردی: توانمندی موشکی تنها راه بازدارندگی است

بروجردی: توانمندی موشکی تنها راه بازدارندگی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه توانمندی موشکی تنها راه بازدارندگی ماست، گفت: امروز در تولید سلاح توانمندیم و سلاح های ما کیفیت غرب و قیمت شرق را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین بروجردی در سومین همایش مدیریت جهادی ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: آنچه که برای ما در عرصه مدیریتی مهم است این که آموزه های اسلامی را مورد استفاده قرار دهیم و ما می توانیم را باور کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مدیریت جهادی از جانب رهبری مطرح شد و عده ای برای تحقق این فرمایش اقدام کردند و این راهبرد نظام جمهوری اسلامی است که توسط ایشان به عنوان یک نقشه راه مطرح شد.

وی گفت: همان کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند امروز مدیریت جهادی را رقم زدند و این جزو فرهنگ انقلاب اسلامی است.

بروجردی ادامه داد:موشک های ما نقطه زن است و این خودباوری مهم است.

بروجردی جنگ عراق علیه ایران را ظلم برشمرد و ادامه داد: این واقعیت است که قدرت ها مقابل ما شکست خوردند. با بهره گیری از اصول و باور خود و انقلاب به پیروزی رسیدیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هوشمندی ملت ایران قابل ستایش است، گفت: امروز در همین امریکا که ترامپ رجز میخواند و امریکا را هم به هم ریخته در بزرگترین مراکز علمی آن دانشمندان ایرانی حضور دارند.

وی تاکید کرد: ما امروز در تولید سلاح توانمندیم و سلاح های ما کیفیت غرب و قیمت شرق را دارد. تنهای راه بازدارندگی ما توانمندی موشکی ماست و این حق مسلم ماست.

کد خبر 3899359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha