۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶

نماینده مردم اسفراین:

سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان شمالی کند است

سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان شمالی کند است

اسفراین- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان شمالی کند است.

هادی قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان شمالی رضایت‌بخش نیست، اظهار کرد: هم‌اکنون پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال اجرا در استان بسیار وجود دارد که بعضی به دلیل کمبود اعتبار و یا نبود بودجه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

قوامی بابیان اینکه برای بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌ها باید پیگیری های لازم انجام شود، افزود: برخی از پروژه‌ها نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولان هستند  تا به سرانجام برسد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر سرعت اجرای پروژه‌های اجرایی و عمرانی در خراسان شمالی روند کندی دارد، تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی در استان باید بر اساس اولویت پیگیری و عملیاتی شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی اگر با پیگیری به بهره‌برداری برسند، علاوه بر ارزآوری برای استان در ایجاد اشتغال نیز مؤثر است.

قوامی با اشاره به پروژه راه‌آهن که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی گفت: متأسفانه چندین سال از اجرای عملیات پروژه راه‌آهن در استان می‌گذرد اما هنوز به اتمام نرسیده است.

وی با اشاره پروژه نیمه‌تمام احداث خط راه آهن جوین- اسفراین که چند سال قبل طرح آن مصوب شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قطعه اول راه‌آهن اسفراین - جوین ۸۰ درصد و قطعه دوم این پروژه شامل محور اسفراین – بجنورد  ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری و اتصال به شبکه ریلی شاهد تحول عظیمی در استان خواهیم بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اخیراً منابع مالی در قالب اسناد خزانه و اوراق مشارکت به خراسان شمالی اختصاص‌یافته ابراز امیدواریم کرد تا از این طریق روند اجرای پروژه‌های در دست اجرا با تزریق این اعتبارات شتاب بیشتری بگیرد.

قوامی تصریح کرد: در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که پیگیری جدی و هماهنگی مسئولان خراسان شمالی را می‌طلبد.

کد خبر 3900126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha