۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان :

حفاظت از اراضی کشاورزی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

حفاظت از اراضی کشاورزی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

سنندج - مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی کردستان بااشاره به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، گفت: گشت های حفاظتی در تعطیلات نوروزی در حال آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، سعدی نقشبندی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی احتمال اقدام به تغییر کاربری زمین های زراعی و باغی متصور است، لذا با استقرار اکیپ های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور  سامانه ۱۳۱ مصمم هستیم از هرگونه تخلف تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری کنیم.

وی عنوان کرد: در این راستا با مسئولان دستگاه های ذیربط هماهنگی لازمه به عمل آمده و با متخلفان  برخورد می شود.

وی بیان کرد: مردم استان چنانچه با موارد تخلفی  برخورد کردند می توانند به سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند تا با مشارکت مردم دلسوز از زمین های زراعی و باغی استان محافظت لازم به عمل آید.  

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، سامانه ارتباط مردمی(۱۳۱) و گشت های حفاظت اراضی آمادگی دارد که به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در این راستا پذیرای دریافت اخبار و گزارشات مردمی باشد.

نقشبندی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه ۱۳۱ دادن مشاوره به مردم است، اضافه کرد: کارشناسان سامانه ۱۳۱ با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمایی های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می دهند.

وی در پایان از همکاری و تعامل با دادگستری استان، نیروی انتظامی و سایر ادارات دارای یگان حفاظت از جمله محیط زیست، منابع طبیعی و راه و شهرسازی خبر داد و گفت: که برای استفاده از ظرفیت اطلاعاتی و نظارتی دیگر یگان ها تفاهم نامه ای منعقد شده است.

کد خبر 3929027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha