۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳

مدیرکل کمرگ استان همدان عنوان کرد:

واردات ۲۴ میلیون و ۵۸۹ هزار دلار کالا به استان همدان

واردات ۲۴ میلیون و ۵۸۹ هزار دلار کالا به استان همدان

همدان - مدیرکل کمرگ استان همدان از واردات ۲۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۸۴۷ دلاری کالا طی ۱۱ ماه ابتدای امسال به استان همدان خبرداد.

جمال خشوعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واردات ۲۴ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۸۴۷ دلاری کالا به استان همدان طی ۱۱ ماه ابتدایی امسال عنوان کرد: طی ۱۱ ماه ابتدای سال جاری کاهالای وارداتی از گمرک همدان ترخیص شده که بخش اعظم آن شامل ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید بوده است.

خشوعی عنوان کرد: مابقی واردات استان همدان نیز مواد اولیه برای تولیدکنندگان شبکه‌های صنعتی است که از کشورهایی همچون چین، ترکیه، آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک، عمان، تایوان و هند به استان همدان وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ به میزان ۳۰ درصد از نظر وزنی افزایش داشته است، گفت: گمرک استان همدان در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۱۴۰ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال درآمد داشته که به حساب‌های خزانه واریز شده است.

وی عنوان کرد: گمرک استان همدان با پیروی از سیاست‌های ستاد مرکزی گمرک ایران و در راستای استقرار سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرا مرزی یکی از ۱۰ گمرک اول از بین ۱۶۰ گمرک فعال کشوری است که توانسته با برخورداری از حداقل منابع مالی بیش از ۹۰ درصد فرآیندهای گمرکی را همسان با گمرکات بزرگ کشور نظیر گمرک شهید رجایی بندرعباس، بوشهر، خرمشهر، بازرگان، مشهد و اصفهان به صورت الکترونیکی ارائه کند.

کد خبر 3934448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha