۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰

در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

نمایشنامه های شادمانی در جمع ناشران

نمایشنامه های شادمانی در جمع ناشران

شیراز- مجموعه نمایشنامه احسان شادمانی با عنوان «علاالدین و رویای پراید پرنده» در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه نمایشنامه «علاالدین و رویای پراید پرنده» نوشته احسان شادمانی که پیش از این با کارگردانی خودش در تهران و شیراز به روی صحنه رفته بود به همراه نمایشنامه‌های «گره‌گشایی گیس‌های به هم بافته رویا» و «راحله در این غصه غرق می شود» در فهرست کتاب‌های چاپ اول انتشارات افراز (ناشر تخصصی سینما و تئاتر) از سال۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در اختیار علاقه‌مندانِ درام‌نویسی و تئاتر قرار خواهد گرفت.

فرهاد مهندس‌پور و احمد سپاسدار از اساتید شناخته‌شده‌ی تئاترِ کشور دو مقدمه برای مجموعه نمایشنامه (علاءالدین و رویای پرنده) به رشته تحریر درآورده‌اند.

امسال نیز نمایشنامه‌ دیگری با عنوانِ «آخرین پالایشگاه» از سوی نشر نخستین از شادمانی در نمایشگاهِ کتاب تهران حاضر است.  

احسان شادمانی نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس و فیلمسازِ اهلِ شیراز دانش‌آموخته‌ی سینما در گرایش کارگردانیِ دانشگاه سوره تهران است و  کسب بیش از سی دیپلم افتخار و تندیس برای نگارش نمایشنامه‌، فیلمنامه،کارگردانی فیلم و تئاتر را از جشنواره‌های ملی در کارنامه هنری دارد. تندیس بهترین نمایشنامه در بخش نمایشنامه‌نویسی چهارمین جشنواره تئاتر شهر تهران و دیپلم افتخارکارگردانی و دو تندیس بهترین نقش‌خوان برای بازیگران این تئاتر لیلا دوکوهکی و اسماعیل مرزبان در بخش نمایشنامه‌خوانی چهارمین جشنواره تئاترشهرتهران از آن جمله است.

کد خبر 3966772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha