۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۱۶

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - هند؛

بیابانگرد به نقره بسنده کرد/ عبدولی صاحب مدال برنز شد

 بیابانگرد به نقره بسنده کرد/ عبدولی صاحب مدال برنز شد

نمایندگان اوزان ۵۹ و ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی توانستند مدال های برنز و نقره رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه در شهر دهلی نو پایتخت کشور هند برگزار شد که نمایندگان اوزان ۵۹ و ۷۱ کیلوگرم ایران به دو مدال نقره و برنز دست یافتند.

بر این اساس در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک روزادور ژوگانیف از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل کنجیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد وی در این دیدار کالی سلیمانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر یک دیپاک از هند را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافت. وی در این دیدار مقابل تاکشی ایزومی از ژاپن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 3976369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha