۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸

«بهترین شکل ممکن» اثرگذاری زنان در خانواده را بررسی می کند

«بهترین شکل ممکن» اثرگذاری زنان در خانواده را بررسی می کند

برنامه «بهترین شکل ممکن» امشب ۱۰ خردادماه به بررسی اثرگذاری زنان در خانواده می پردازد و تحولات اجتماعی را بررسی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم فیاض دانشیار گروه مردم شناسی دانشگاه تهران امشب ۱۰ خردادماه مهمان «بهترین شکل ممکن» است. مژده لواسانی مجری «بهترین شکل ممکن»، امشب در گفتگو با این جامعه‌شناس و مردم‌شناس ایرانی به اثرگذاری زنان در خانواده می پردازد و تحولات اجتماعی را بررسی می کند.

«بهترین شکل ممکن» به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی روی آنتن شبکه ۲ می‌رود و به معرفی مردان و زنان آینده‌ساز از طریق توجه به نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان موفق و موثر به ویژه در عرصه‌های علمی و اقتصادی کشور می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه ۲ است و با نگاه ویژه‌ای به مقوله زن به عنوان خالق لحظه‌های شگرف و بکر تاریخ، در چهارچوب اصالت همیشگی‌اش تولید و پخش‌ می‌شود.     

«بهترین شکل ممکن» از بخش‌هایی مانند گزارش، گفتگو، پخش ویدیو، عکس‌های ارسالی و ... تشکیل شده است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۲ پخش و ساعت ۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

ابراهیم فیاض استادیار گروه مردم‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است، وی علاوه بر دروس حوزوی، مدرک کارشناسی را در رشته پژوهشگری از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد را در رشته مردم شناسی از دانشگاه تهران و دکتری را در رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) تهران گرفته است.

کد خبر 3993333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha