۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۵

معاون پژوهشی دانشگاه ایلام:

استعدادهای برتر حوزه ای تی سی در ایلام شناسایی می شوند

استعدادهای برتر حوزه ای تی سی در ایلام شناسایی می شوند

ایلام-معاون پژوهشی دانشگاه ایلام از برگزاری مسابقه شناسایی استعدادهای برتر حوزه ای تی سی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مهدی زاده در نشست اعضای شورای سایبر با موضوع تهدیدات سایبری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه فضای سایبر در استان مشاهده می شود نبود شرکت تخصصی فعال در این زمینه است تا در صورت بروز مشکل بتوان راهکارهای مقابله ای را ارائه داد.

وی افزود: هم اکنون تعداد زیادی از جوانان ایلامی در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات و حوزه ای تی سی تحصیل کرده اند که در صورت جذب می توان از تخصص آنها در این حوزه ها بهره گرفت.

معاون دانشگاه ایلام از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری مسابقه ای به منظور شناسایی استعدادهای حوزه ای تی سی در استان خبر داد و گفت: تیم های تخصصی برای مقابله با تهدیدات حوزه سایبر را می توان در این مسابقه ها شناسایی و بکارگیری کرد.

وی با تقدیر از تلاش های پلیس فتای استان در شناسایی و برخورد با جرائم فضای مجازی یادآور شد: تمامی دستگاه ها باید از نظر امنیت فضای سایبر مورد ارزیابی قرار گیرند تا ضمن شناسایی حفره های موجود بتوانیم راهکارهای بر طرف کردن آنها را اتخاذ کنیم.

معاون دانشگاه ایلام برگزاری دوره های آموزشی برای بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان حوزه ای تی سی دستگاه های اجرایی استان را از فعالیت های این مرکز در سال ۹۵ عنوان کرد.

کد خبر 4003909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha