۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۱

استقلال با ۱۴ بازیکن استارت زد/ غیبت شهباززاده و ابراهیمی

استقلال با ۱۴ بازیکن استارت زد/ غیبت شهباززاده و ابراهیمی

اولین تمرین استقلال برای فصل آینده با ۱۴ بازیکن در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی‌پوشان برای شروع لیگ هفدهم از ساعت ۱۸:۳۰ و با حضور ۱۴ بازیکن در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

* در ابتدای تمرین علیرضا منصوریان دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن خوشامدگویی به بازیکنان تازه‌وارد، از همه آنها خواست با جدیت تمریناتشان را شروع کنند تا بتوانند فصل موفقی را در پیش‌رو داشته باشند.

* پس از صحبت‌های سرمربی آبی‌پوشان، مک درموت کار بدنی بازیکنان را زیر نظر گرفت و پس از انجام کارهای بدنی، بازیکنان در دو گروه به بازی آقا وسط پرداختند؛ سپس در بخش پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که منصوریان و همکارانش به دقت کار بازیکنان را زیر نظر داشته و نکات فنی را به آنان گوشزد می‌کردند.

* سجاد شهباززاده که به تازگی با این تیم قرارداد بسته است، در تمرین امروز حضور نداشت.

* داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و حسن بیت سعید خریدهای جدید آبی پوشان در اولین تمرین استقلال حضور پیدا کرده و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* قبل از شروع تمرین، علیرضا منصوریان به همراه صادق ورمزیار و محمد نوازی تمرین امیدهای استقلال را زیر نظر داشتند تا بتوانند چند بازیکن خوب امیدها را برای بزرگسالان در فصل پیش‌رو به خدمت بگیرند.

* حدود ۱۰۰ هوادار در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند و کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

* مک درموت بدنساز و دستیار علیرضا منصوریان از ابتدای شروع کار، تمامی بازیکنان را تحت نظر داشت و به دقت عملکرد آنها را بررسی می‌کرد.

* روزبه چشمی که به دلیل مشکلات نقل و انتقالات، نیم فصل گذشته نتوانسته بود در استقلال بازی کند و به هیچ تیمی هم نرفته بود، امروز در تمرین حضور پیدا کرد و به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* سید مهدی رحمتی هم در تمرین حاضر بود.* قرار است بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و چند بازیکن دیگر از فردا در تمرینات حضور داشته باشند.

* تیم فوتبال استقلال تهران فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمریناتش را برای شروع لیگ هفدهم ادامه خواهد داد.

کد خبر 4009425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha