۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۵

با انتشار اطلاعیه ای صورت گفت؛

دعوت «کانون دانشگاهیان» از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت «کانون دانشگاهیان» از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از مردم و دانشگاهیان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیر

آخرین جمعه ماه ضیافت الهی در راه هست و مسلمانان جهان ضمن تجدیدمیثاق سالانه باحضرت روح الله (اعلی الله مقامه) آماده استقبال ازعیدسعیدفطر با مشق نابودی اسرائیل غاصب می شوند.

۳۸ سال پیش که امام راحل عظیم الشان  در ماه های آغازین طلوع خورشید انقلاب اسلامی، فرمان  راهپیمایی امت واحده اسلامی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با فریاد وخروش علیه رژیم سفاک اسرائیل را صادر کرد، علیرغم شورونشاط ایران اسلامی، جهان اسلام در وضعیت اسفباری به سر می بُرد. مدعیان پان عربیسم، پرچمدار سازش و عقب نشینی شده بودند و هنوز داغ شکست های تحقیر آمیز جنگ ۶ روزه بر روح و جان مسلمانان چنگ میزد. بخش های مهمی از اراضی کشورهای عربی به اشغال صهیونیست ها در آمده، و نقاط مهم دیگری در معرض تهدید وتصرف غاصبانه بود.

نهال مقاومتی که آن روز خمینی کبیر  با نام گذاری روز قدس غرس کرد با آبیاری آن توسط خون های مطهر شهدا و حرس و نگهبانی خلف صالحش، رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به شجره طیبه، تنومندو تناوری تبدیل شدکه در سایه سار آن امت اسلامی هر روز موفقیت های جدیدی تجربه می کند و دشمن زبون صهیونیستی، سردمداران مرتجع وقبیله ای منطقه و ارباب آمریکایی آن ها مستأصل تر  می شوند، و زمان شمار سقوط  رژیم قرون وسطایی اسرائیل جنایتکار در بازه زمانی ۲۵ ساله روشن شده است. آخرین نمونه آن به رخ کشیدن صلابت واقتدار دفاعی و تهاجمی جمهوری اسلامی ایران با موشکباران مقر فرماندهی و مراکز تجهیزات و تسلیحات تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه بود که سردرگمی و وحشت دشمنان و عزت و اقتدار دوستداران انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

اینک در این شرایط حماسی و نیز بهجت معنوی ناشی از حضور بر سر سفره آسمانی و تحقق وعده های الهی، از عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم انقلابی ایران و اساتید و نخبگان دانشگاهی دعوت می نماییم  با شرکت یکپارچه در راهپیمایی باعظمت روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای  بیعت نموده و فروپاشی و اضمحلال جبهه شیطانی تکفیر و  حامیان عبری، عربی و غربی اش را سرعت بخشند.

امید داریم با فضل و مدد الهی بزودی با زمزمه آیات  سوره مبارکه نصر، نماز  جمعه بزرگ امت اسلامی را به امامت امام صالحان در قدس عزیز برپا داریم.

نصرمن الله وفتح قریب وبشرالمومنین

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ۹۶/۳/۳۰»

کد خبر 4010031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha