۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴

مدیر و موسس خانه تاب آوری خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزش تاب‌آوری برای مدیران مدارس در کرمانشاه

برگزاری کارگاه  آموزش تاب‌آوری برای مدیران مدارس در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر وموسس خانه تاب آوری از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه برای مدیران کلیه مدارس ناحیه ۲ آموزش و پرورش کرمانشاه خبرداد.

محمدرضا مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت : تاب آوری سیمای واقعی پیشگیری است و مدرسه می‌تواند قرارگاه عملیاتی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی جامعه نیز باشد.

مدیر وموسس خانه تاب آوری  توسعه وهمکاری خانواده ها  و مدارس را  از الزامات موفقیت در این راستا دانست.

وی با تاکید بر جلسات متعدد شورای آموزش و پرورش و توجهات ویژه به مقوله آسیب‌های اجتماعی و صیانت از سلامت اجتماعی دانش آموزان افزود: کرمانشاه از حیث تعداد و تنوع برگزاری کارگاههای تاب آوری از موقعیت ویژه ای در کشور برخوردار است.

مقدسی تاکید کرد: پیش از این هم دوره های آموزشی متعدد تاب آوری توسط آموزش و پرورش و سایر ادارت و سازمان‌های دولتی در استانهای مختلف ایران برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: در۲۵ و ۲۶ تیر ماه امسال نیز با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اصفهان و انجمن ازدواج و خانواده، کارگاه آموزشی تاب آوری در اصفهان نیز برگزار شد.

مقدسی تاکید کرد: برگزاری کارگاه تاب آوری توانسته اثرات مثبتی در بین خانواده ها و جونان داشته باشد.

مدیر وموسس خانه تاب آوری، از برگزاری کارگاه آموزشی ۲ روزه مدیران برای  تمامی مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش در ۲۴و ۲۵ ماه جاری در کرمانشاه خبرداد و افزود: تاب آوری در مقابل آسیب‌ها واتفاقات زندگی مانند مرگ عزیزان، شکست در امتحانات، طلاق، بی خانمانی در اثر سیل زلزله و...امید انسان را به زندگی بیشتر می کند ومی تواند انسان را به حالت قبل از حوادث ناگوار برگرداند و در آرامش روحی فرد شکست خورده موثر باشد.

کد خبر 4058710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha