۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۳۶

مراسم تشییع پیکر نوجوان شهید روشی در رودان برگزار شد

مراسم تشییع پیکر نوجوان شهید روشی در رودان برگزار شد

رودان - مراسم تشییع پیکر دانش آموز شهید محمدیاسین روشی با حضور مردم شریف و شهیدپرور رودان از میدان مرکزی به طرف گلزار شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر دانش آموز شهید ۱۰ ساله محمدیاسین روشی صبح یکشنبه با حضور مردم شریف و شهیدپرور رودان از میدان مرکزی به طرف گلزار شهدا برگزار شد.

شهید محمدیاسین روشی ۱۰ ساله در کاروان زیارتی کربلای معلی که از شهرستان رودان به کشور عراق اعزام شده بود حضور داشت در حمله انتحاری داعش در ناصریه عراق توسط این گروه تکفیری تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مراسم سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس، منصور اخلاقی پور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان و مقامات محلی و مردم ولایتمدار شهرستان رودان از میدان مرکزی به‌طرف گلزار شهدا حضور داشتند

در حادثه تروریسی روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در منطقه ناصریه عراق سه نفر دیگر از زائران هرمزگانی در این حادثه تروریستی مجروح شدند، دو نفر از این مجروحان شامل یک خانم و آقا هم اکنون در بیمارستان های اهواز و خرمشهر بستری هستند و مجروح دیگر این حادثه از بیمارستان مرخص شده است.

پیکرهای ۱۰ تن از شهدای حادثه تروریستی عراق شامگاه جمعه ۲۴ شهریورماه از طریق مرز شلمچه تحویل و به سردخانه های بهشت رضوان و بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

در حمله تروریستی ناصریه، عناصر تروریستی که روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به مرکز ایست و بازرسی و رستوان فدک در منطقه الناصریه واقع در غرب استان ذی‌قار عراق اتفاق افتاد، ۳۷ نفر کشته و ۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که چهار نفر از مجروحان از کاروان های اعزامی هرمزگان بودند.

کد خبر 4089036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha