۱ مهر ۱۳۹۶، ۹:۵۱

استاندار البرز:

البرز در حوزه زیرساخت‌های آموزشی از میانگین کشوری عقب است

البرز در حوزه زیرساخت‌های آموزشی از میانگین کشوری عقب است

کرج - استاندار البرز گفت: متأسفانه البرز در بخش توسعه زیرساخت‌های آموزشی نسبت به میانگین کشوری عقب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در آیین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز که صبح شنبه در دبیرستان هیئت‌امنایی دهخدا برگزار شد، اظهار کرد: مهر فصل رویش جوانه‌های امید است که در آن شور و شوقی فراوان بین دانش آموزان به چشم می‌خورد.

وی بابیان اینکه بدون شک مسئولان برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص تقویت آموزش‌وپرورش و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها را در دستور کاردارند، افزود: توجه ویژه‌ای به شورای آموزش‌وپرورش استان خواهم داشت، طی ۴ سال گذشته هیچ جلسه‌ای بدون حضور بنده در این راستا برگزار نشده است.

استاندار البرز تقویت بخش آموزش‌وپرورش در البرز را ضروری دانست و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و نوسازی مدارس یکی دیگر از مسائل حائز اهمیتی است که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

نجفی رفع مشکلات آموزشی البرز را ضروری مطرح و وجود این قبیل از مسائل را جای تأسف دانست، خاطرنشان کرد: متأسفانه البرز در بخش توسعه زیرساخت‌های آموزشی نسبت به میانگین کشوری عقب است.

وی استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیرین مدرسه‌ساز در استان البرز را حائز اهمیت برشمرد و گفت: باید برنامه‌ای مدون در خصوص توسعه بخش‌های مختلف ازجمله آموزش‌وپرورش داشته باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه شاخص‌های پیشرفت استان در بخش‌های مختلف باید به‌طور ماهانه و سالیانه مورد ارزیابی قرار گیرد، ادامه داد: باید همواره به خاطر داشته باشیم هدف از تحصیل چه چیزی است، اگر خواهان جامعه‌ای ایده آل و خوب هستیم باید از خود شروع کنیم.

نجفی ساخت آینده‌ای روشن و جامعه‌ای پیشرفت را در گروه تغییر خود مطرح کرد و افزود: برخورداری از روحیه نقادی، تفکر و نه صرف تکیه‌بر حافظه باید مدنظر قرار گیرد.

وی دانش آموزان را به برخورداری از عزت‌نفس و خودباوری  ترغیب و سفارش کرد و گفت: باید احترام معلمان و اساتید حفظ شود، از طرفی باید به این امر اشاره کرد که رفتار اولیا و معلمان نقش مهمی در راستای آینده دانش آموزان دارد.

کد خبر 4094950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha