۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

توزیع اقلام خوراکی بین هیئت‌های مذهبی تا پایان محرم ادامه دارد

توزیع اقلام خوراکی بین هیئت‌های مذهبی تا پایان محرم ادامه دارد

اصفهان - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: از ۲۷ شهریورماه تا پایان محرم، انواع اقلام غذایی و خوراکی بر پایه قیمت ستاد تنظیم بازار بین هیئت‌های مذهبی توزیع می شود.

فرهاد حاجی مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اواخر شهریور ماه اقدام به توزیع شکر، برنج و مرغ در بین هیئت های مذهبی کردیم.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام مختلف خوراکی تنها بین هیئت‌های مذهبی که دارای مجوز است، صورت می‌گیرد، ادامه داد: تمام اقلام مورد نیاز هیئت ها و خوراکی‌ها به میزان کافی است و نگرانی در خصوص کمبود برنج، مرغ و شکر وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد:‌ هر ساله با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام در این ایام، سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اقدام به عرضه اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی کرد.

 وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به هیئت‌های مذهبی در این ایام انجام می‌دهد، اعلام کرد: در همین راستا شکر به میزان نامحدود و با قیمت‌های مصوب درب کارخانه با مبلغ دو هزار و ۵۲۰ تومان و مصرف کننده دو هزار و ۸۵۵ تومان به هیئت‌های مذهبی در سراسر استان عرضه می‌شود و هیچ محدودیتی در توزیع این محصول وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: همچنین برنج به میزان لازم و با قیمت‌های مصوب چهار هزار و ۵۰ تا چهار هزار و ۱۲۰ تومان ستاد تنظیم بازار، بر اساس سهمیه اعلامی در اختیار هیئت‌های مذهبی دارای مجوز و مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مرغ و گوشت منجمد نیز بدون محدودیت و با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

حاجی مرادی در خصوص برنامه‌های مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان برای اربعین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته، این آمادگی وجود دارد که شکر به میزان نامحدود در اختیار موکب‌های استان قرار گیرد.

کد خبر 4099414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha