۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۴

فرمانده سپاه استان بوشهر خبر داد:

اجرای ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در بوشهر

اجرای ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در بوشهر

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر چهارشنبه در آئین واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان برداشته شده است و طرح‌های متنوعی در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساخت مسکن برای مددجویان اضافه کرد: تعداد زیادی از مددجویان دارای مشکل مسکن هستند که تلاش کردیم در رفع این مشکل مهم سهم خود را ادا کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ۲۹۵ واحد توسط بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بوده است، تصریح کرد: ۲۵۰ واحد از این واحدها امروز تکمیل و تحول شده است.

وی یکی از اولویت‌های سپاه را رفع محرومیت از نقاط محروم استان عنوان کرد و افزود: تا یک ماه آینده مابقی واحدهای مسکونی نیز تکمیل و تحویل مددجویان کمیته امداد خواهد شد.

سردار رزمجو از اجرای ۶۹۴ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تهیه جهیزیه یک‌هزار نوعروس هر کدام به مبلغ پنج میلیون تومان از دیگر خدمات بوده است.

وی همچنین از توزیع چهار هزار و ۵۶۳ بسته معیشتی و البسته مدارس به میزان ۹۰۷ میلیون تومان خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ هزار نفر روز و توزیع ۱۲ هزار مترمربع موکت از دیگر خدمات ارائه شده بود.

کد خبر 4099636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha