۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱

فرمانده انتظامی میامی:

روحانیان اعزامی به روستاها نقش مهمی در تقویت امنیت دارند

روحانیان اعزامی به روستاها نقش مهمی در تقویت امنیت دارند

میامی - فرمانده انتظامی میامی با اشاره به اینکه امروز امنیت در سایه تعامل اجتماعی میسر می شود، گفت: روحانیان اعزامی به روستاها نقش مهمی در تقویت امنیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد احمد حاجی پروانه در دیدار ظهر یکشنبه با رئیس تبلیغات اسلامی و امام جمعه میامی به میزبانی دفتر خود، با اشاره به نقش حیاتی روحانیان در تامین امنیت پایدار، تاکید کرد: رسالت روحانیان ترویج معنویات در جامعه و مبانی دین مبین اسلام است که تاثیرگذاری آن بر جامعه از بروز مشکلاتی مانند جرایم و معضلات اجتماعی و ... جلوگیری می کند پس باید گفت روحانیان اعزامی به روستاها نقش مهمی در امنیت دارند.

وی افزود: به واسطه همین تاثیر شگرفت است که ناجا، تاکید ویژه ای بر همکاری های چندجانبه با سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نهادهای فرهنگی و ... دارد تا بتوان تاثیرگذاری تبلیغ را در بین مردم افزایش داد.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه مردم به روحانیان و پلیس اعتماد دارند، تاکید کرد: می توان با نشست های ادواری نسبت به بررسی راه های تعامل و همکاری بین روحانیان و نیروی انتظامی برای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی به خصوص در بخش های محروم  پرداخت تا تاثیرگذاری اقدامات تامینی و آموزشی را افزون کرد.

حاجی پروانه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امنیت رکن اساسی جامعه است، گفت: یکی از نهادهایی که در وجود امنیت در جامعه سهیم هستند، سازمان تبلیغات اسلامی است که با اعزام روحانیان به مناطق محروم در پیشگیری از وقوع جرائم و امنیت جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام محمدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میامی نیز در این نشست گفت:با اشاره به برکات انقلاب و دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: امنیت امروز ما برگرفته از این دو اثر بزرگ است که این دو اصل مهم برگرفته از عاشورا و کربلا محسوب می شود.

وی افزود: برخی از وظایف در جامعه ما محدود به یک نهاد و یا دستگاه خاص نیست و همه ما باید نسبت به این مقوله بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه، حساس باشیم و نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان را در تامین امنیت، کمک کنیم.

کد خبر 4107895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha