۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

همزمان با سراسر کشور؛

مانور ایمنی برابر زلزله در مدارس قزوین برگزار شد

مانور ایمنی برابر زلزله در مدارس قزوین برگزار شد

قزوین- همزمان با سراسر کشور، نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور»در مدارس استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان در دبیرستان دخترانه شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم با اشاره به وقوع زلزله غرب کشور و اهمیت آموزش به آحاد جامعه گفت: آموزش های مانور تنها نباید مختص به دانش آموزان باشد همچنان که در راستای شعار امسال «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» علاوه بر آموزش دانش آموزان، دوره هایی ویژه مدیران و معلمان مدارس و همچنین اولیا دانش آموزان در شهرستانهای استان برگزار شد و آموزشهای مربوط به اصول پناهگیری و خروج اضطراری به آنها آموزش داده شد.

وی در رابطه با یکی از طرحهای آموزشی در مدارس افزود : طرح دادرس «طرح دانش آموز آماده در روز های سخت» به عنوان یکی از طرحهای آموزشی هلال احمر است که مهارتهای اولیه و لازم برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی را به دانش آموزان می دهد.

میرزایی بیان کرد: هم اکنون در ۱۴۶مدرسه از مدارس استان و به عنوان یکی از فعالیتهای کانونهای دانش آموزی در حال اجراست و یکی از سرفصلهای آموزشی این طرح آموزش اصول پناهگیری و خروج ایمن است که به دانش آموزان آموزش داده می شود.

کد خبر 4157907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha