۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۴۵

علی دایی:

پیروزی در تبریز و برابر تراکتور کار بزرگی است

پیروزی در تبریز و برابر تراکتور کار بزرگی است

تبریز- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امروز ما خوب کار کردیم و شایسته کسب این سه امتیاز بودیم. پیروزی در تبریز و برابر تراکتور کار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با سایپا که با پیروزی تیم سایپا به پایان رسید، اظهار داشت: بازی سختی بود و خدا را شکر که پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه نیمه اول فقط چهار موقعیت گل داشتیم، ادامه داد: تراکتورسازی بعضی مواقع بهتر از تیم ما کار کرد و در کل بازی سختی بود ولی ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم.

وی سپس گفت: بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند و در تبریز موفق شدند تراکتور را شکست دهند.

وی سپس با تاکید بر اینکه تراکتورسازی تیم خیلی بزرگی است، افزود: ما در این دیدار بسیار سخت پیروز شدیم و به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی سپس با بیان اینکه در نیمه اول سه موقعیت خوب گلزنی را به تراکتورسازی دادیم، افزود: تراکتوری ها به غیر از این دیگر کار خاصی نتوانستند انجام دهند.

دایی با بیان اینکه هفته قبل دیدار سختی مقابل استقلال داشتیم، ادامه داد: انرژی زیادی در آن بازی از سوی بازیکنانم مشاهده کردم و خدا را شکر آنها انرژی خود را برای دیدار با تراکتورسازی نیز حفظ کردند و توانستیم بر این تیم پیروز شویم.

سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه بازیکنان سایپا فوتبال خوبی را ارائه کردند، ادامه داد: ما روز به روز بهتر می‌شویم و اینکه بتوانید در تبریز مقابل تراکتورسازی پیروز شوید کار بزرگی است.

وی سپس در خصوص پنالتی تراکتور نیز گفت: دروازه‌ بان ما با واکنشی زیبا توانست ضربه پنالتی ایران‌ پوریان را مهار کند و اگر پنالتی گل می‌شد نتیجه تغییر می ‌کرد.

دایی با اشاره به اینکه بازیکنان ما به بازی برگشتند، ابراز داشت: ما امروز نیاز شدیدی به سه امتیاز داشتیم و توانستیم خواسته خود را به دست بیاوریم.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران بعد از ظهر امروز پنجشنبه با بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران آغاز شد. این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

برای تراکتورسازی محمد ایرانپوریان(۷۰) گلزنی کرد. همچنین هر دو گل  سایپا را مهدی ترابی(۶۳) و (۷۵) به ثمر رساند.

سایپا با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد.

تراکتورسازی نیز با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 4203588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha