۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۰۲

رئیس مجلس گینه بیسائو:

ایران ظرفیت های زیادی برای ارائه دارد

ایران ظرفیت های زیادی برای ارائه دارد

ری- رئیس مجلس گینه بیسائو با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن ادای احترام به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب گفت: ایران ظرفیت های زیادی برای ارائه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیریانا کاسما، عصر یکشنبه با حضور در حرم مطهر امام راحل، ضمن ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بزرگداشت و یادبود حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به حرم مطهر ایشان آمده‌ایم و از این حضور بسیار خوشحال هستم.

رئیس دوره‌ای مجالس آفریقایی گفت: ایران کشور قدرتمندی است و ظرفیت‌های زیادی برای ارائه دارد و ما امروز برای بزرگداشت رهبری  آمده‌ایم که در دنیا کار بزرگی  انجام داد و به همین خاطر در این محل حاضر شده‌ایم تا ادای احترامی به ایشان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از دوران کودکی، با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا بودم و می دانم که رهبر بزرگی در دنیا بوده است گفت: مردم و دولت ایران برای شخصیت امام خمینی (ره) احترام زیادی قائل هستند.

کاسما گفت: برای اولین باری است که مرقد به این باشکوهی می‌بینم و این برازنده امام خمینی (ره) است و تهران با وجود اینکه شهرهای مختلفی را مشاهده کرده‌ام، برای من بسیار قابل توجه بود.

رئیس دوره‌ای مجالس آفریقایی افزود: ایران کشور قدرتمندی است و ظرفیت‌های زیادی برای ارائه دارد و امروز به توانمندی‌های کشورهای مسلمان نیاز داریم و باید از آن بهره لازم را ببریم.

کد خبر 4206150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha