۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷

جواد کارگران دهکردی:

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن موجب افزایش تعامل دستگاه هاست

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن موجب افزایش تعامل دستگاه هاست

جواد کارگران دهکردی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم موجب افزایش تعامل و همکاری میان دونهاد فعال قرآنی و پرهیز از موازی کاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد کارگران دهکردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که به صورت  ادغام شده و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود ، ضمن کاهش هزینه ها و پرهیز از موازی کاری اقدام بسیار مفیدی است که در زمینه فعالیت های قرآنی انجام شده است.

کارگران اظهار داشت: اکثر مخاطبان در آزمون هایی که توسط نهادهای فعال در زمینه فعالیت های قرآنی  انجام می شود، مشترک هستند و برگزاری این آزمون به صورت ادغام شده و سراسری در کل کشور در زمان ،وقت و کیفیت برگزاری آزمون های قرآنی بسیار موثر و با استقبال زیاد نهادها و سازمان های موثر  مواجه خواهد شد.

وی در ادامه یکی از گام های مهم در راستای افزایش سطح کیفی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن را بررسی نقاط مثبت و منفی آزمون امسال عنوان کرد: تعامل و همفکری میان سازمان ها باعث ایجاد همدلی و همفکری و ایجاد روند مثبت در راستای فعالیت های قرآنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که آزمون سراسری حفظ و مفاهیم امسال برگزار نشود، نمی توانیم نواقص و کاستی های آزمون را به خوبی بشناسیم، افزود: بدون شک پس از تجربه امسال اگر روند  در نظر گرفته شده در خصوص آزمون امسال مفید بود در سال های آتی نیز همین روند پیش گرفته خواهد شد و در غیر این صورت پس از برگزاری آزمون برای آزمون سال آینده برنامه ریزی و در پی رفع نواقص خواهیم بود.

کد خبر 4207722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha