۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳

کارگاه آموزشی دبیران کتاب «انسان و محیط زیست» در قزوین برگزار شد

کارگاه آموزشی دبیران کتاب «انسان و محیط زیست» در قزوین برگزار شد

قزوین- کارگاه آموزشی دبیران کتاب «انسان و محیط‌زیست» باهدف تغییر در نگرش و رفتار دانش‌آموزان نسبت به مسائل محیط زیستی و ارتقای احساس مسئولیت‌ آن‌ها در این حوزه در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی توانمند سازی دبیران دوره متوسطه دوم در خصوص کتاب انسان ومحیط زیست روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دبیرستان صدرا قزوین برگزار شد.

سیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: تدریس کتاب انسان ومحیط زیست برای نخسین بار از ابتدای مهر امسال در مقطع یازدهم برای تمامی رشته ها و دانش آموزان در حال انجام است این دوره آموزشی مذکور به همت اداره آموزش وپزوهش این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: کتاب انسان و محیط زیست در برنامه درسی تمامی رشته‌ها اعم از فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و شاخه‌های نظری مقطع یازدهم گنجانده شده است.

شمسی پور در ادامه بیان کرد: این کارگاه به مدت ۱۲ساعت و با موضوع عوامل آلاینده هوا، روش های شناسایی عناصر آلاینده و خطرات آن بر گروههای حساس بویژه دانش آموزان آشنا شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: در این دوره همچنین ارزش ها و اهمیت تنوع زیستی وعناصر تشکیل دهنده تنوع زیستی و مهمترین زیستگاههای استان و مناطق چهارگانه برای شرکت کنندگان آموزش داده شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین  در پایان گفت: امیدواریم با این آموزش ها دغدغه های محیط زیست را به دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور منتقل کرده و فرهنگ سازی مطلوبی در حوزه محیط زیست کنیم.

کد خبر 4216211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha