۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۳۴

وزیر نیرو:

کرمان در استفاده از انرژی خورشیدی پیشگام است

کرمان در استفاده از انرژی خورشیدی پیشگام است

کرمان - وزیر نیرو با اشاره به اینکه کرمان در زمینه استفاده از انرژی خورشیدی پیشگام است، گفت: کرمان باید الگو و پایلوت در استفاده از منابع زیستی برای سایر نقاط کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان عصر پنج شنبه در آیین افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان در سیرجان اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه ها باید آداب کار را دانست و این در حالی است که نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس آداب کار را به خوبی می داند و در جهت منافع مردم دستگاه های اجرایی را به کار می گیرد.

وی استان کرمان را با وجود محدودیت های منابع در عرصه آب و برق یکی از جلوه های خدمت به مردم دانست و گفت: کرمان باید الگو و پایلوت در استفاده از منابع زیستی برای سایر نقاط کشور باشد.

وزیر نیرو با اشاره به استان کرمان در استفاده از انرژی خورشیدی پیش گام است، ادامه داد: تقریبا بخش عظیمی از خانوارهای کرمانی از نعمت برق برخوردارند.

اردکانیان با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها در صنعت آب و برق کرمان موثر خواهد بود، افزود: ۱۴۰ مگاوات برق مازاد در کرمان تولید می شود.

وی با تاکید به اینکه استان کرمان دارای دو نیروگاه سیکل ترکیبی و تعدادی پست برق است که نشاندهنده تلاش گسترده در زمینه آب و برق این استان است، یادآور شد: امیدواریم با مجموعه عواملی که در کنار هم برای اجرای این پروژه قرار گرفته اند و به ویژه منابع انسانی ارزشمند، شاهد پیشرفتهای بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

کد خبر 4216510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha