۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

مسئول دبیرستان‌های صدرا لرستان خبر داد:

۱۹۰۰ دانش‌آموز لرستانی از دبیرستان‌های صدرا فارغ‌التحصیل شده‌اند

۱۹۰۰ دانش‌آموز لرستانی از دبیرستان‌های صدرا فارغ‌التحصیل شده‌اند

خرم‌آباد- مسئول دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا لرستان از فارغ‌التحصیلی ۱۹۰۰ دانش‌آموز لرستانی از دبیرستان‌های صدرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خرم آبادی ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان برتر دبیرستان های صدرا با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر کدام از دلسوزان نظام برای رشد و تعالی انقلاب و محقق شدن منویات رهبر انقلاب گام هایی را برداشتند، اظهار داشت: باتوجه به شرایط فرهنگی علاقمندان به حوزه فرهنگ نیز شروع به تاسیس دبیرستان های معارف اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت دبیرستان های صدرا در سال ۸۱ کسب شد، در لرستان نیز مجوز راه اندازی اولین دبیرستان صدرا در شهرستان بروجرد را در سال ۸۶ اخذ کردیم و با ۱۸ دانش آموز شروع به فعالیت کردیم، تصریح کرد: امروز ۵ دبیرستان صدرا در خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و دلفان فعالیت می کنند.

مسئول دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا لرستان با تاکید بر اینکه تاکنون ۱۹۰۰ دانش آموز از دبیرستان های صدرا لرستان فارغ التحصیل شده اند، افزود: امیدواریم بتوانیم در این مدارس جوانانی متدین و انقلابی تربیت کنیم که در مدیریت فرهنگی کشور مسئولیت ها را به عهده بگیرند.

خرم آبادی با اشاره به فعالیت مدارس صدرا برای تقویت بنیه ورودی حوزه های علمیه ادامه داد: در راستای ارتقای کیفیت آموزش ها نیز امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته میانگین معدل دانش آموزان دبیرستان های صدرا ۱.۵ تا ۳ نمره رشد یافته است.

وی همچنین از تلاش نمایندگان مردم در مجلس به ویژه عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان، برای افزایش اعتبارات دبیرستان های صدرا تشکر کرد.

کد خبر 4223022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha