۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

۳۶ بوکسور به اردوی تیم های نوجوانان و جوانان گیلان دعوت شدند

۳۶ بوکسور به اردوی تیم های نوجوانان و جوانان گیلان دعوت شدند

رشت- رئیس هیئت بوکس گیلان با اشاره به پایان رقابت های گرامیداشت دهه مبارک فجر و انتخابی تیم های بوکس رده های سنی نوجوانان و جوانان استان، گفت: ۳۶ بوکسور به اردوی این تیم ها دعوت شدند.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در طول سال برای آمادگی تمام رده های سنی رشته بوکس مسابقات با کیفیت بالا در استان برگزار می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های گرامیداشت دهه مبارک فجر و انتخابی تیم های بوکس رده های سنی نوجوانان و جوانان، افزود: این مسابقات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۵۳ بوکسور برگزار شد.

رئیس هیئت بوکس گیلان در ادامه با بیان اینکه این تعداد بوکسور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و از ۱۵ شهرستان حضور داشتند، گفت: در مجموع دو روز ۵۳ مسابقه برگزار شد تا کمیته فنی مسابقات نفرات برتر را برای اردوی این تیم ها انتخاب کنند.

وی همچنین تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در رده نوجوانان انزلی، ماسال و رودبار و در رده جوانان نیز رشت، رودبار، ماسال، آستارا و انزلی صاحب بیشترین برد شدند.

به گفته قاسمی پور علیرضا شعبان زاده از ماسال، پوریا زارع از انزلی، امیرحسین کدیور از لنگرود، سامی نیک بین از انزلی، مهدی مسرت از انزلی، سینا سلیمی از رودسر، حبیب پورکان از رودبار، عرشیا شعبانپور از رودبار، دانیال ظهوری از تالش و سید علی رضوی از رضوانشهر نفرات برتر در رده نوجوانان به تیم دعوت شدند.

وی ادامه داد: محمدرضا جهانی از لاهیجان، محمدرضا حبیب از رشت، امیرحسین شفقی از انزلی، مهران حقگویی از ماسال، علی لطفی از رودبار، علیرضا فتحی از ماسال، محمدحسن علیپور از رودبار، عقیل منافی از رشت نیز نفرات برتر دعوت شده به تیم جوانان بوکس استان گیلان هستند.

رئیس هیئت بوکس گیلان افزود:با نظر کمیته فنی این مسابقات نفرات دوم نیز برای ایجاد رقابت بیشتر و انتخاب نفرات برتر و نهایی به اردوی تیم های بوکس نوجوانان و جوانان استان گیلان دعوت شدند.

کد خبر 4225336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha