۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۲

فرمانده سپاه بوشهر:

۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در آئین آغاز اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستای خورشهاب تنگستان اظهار داشت: رسیدگی به مناطق محروم و رفع مشکلات و نیازهای مردم این منطقه به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مشارکت قرارگاه‌های بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی در نقاط محروم کشور ادامه داد: سپاه نهادی مردمی و مردم‌دار است و همواره در کنار مردم بوده و اکنون در عرصه محرومیت‌زدایی طرح‌های خوبی در دست اجرا دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر  اجرا می‌شود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای دهستان‌ بوالخیرتنگستان، کبگان دشتی و دهرود دشتستان بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه آبرسانی روستایی و کشاورزی، پهلوگیر اسکله، استخر، احداث بندآبگیر و تجهیز و ساخت مدارس است.

سردار رزمجو با اشاره به تصویب ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها بیان کرد: نیمی از این اعتبارات توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و نیمی نیز توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط تامین می‌شود.

وی از تلاش برای تکمیل این پروژه‌ها با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان خبر داد و افزود: مسئولان استان بوشهر در اجرای این طرح‌ها همکاری و مشارکت خوبی دارند.

کد خبر 4225983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha