۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

معاون استاندار قم تأکید کرد؛

سازمان‌های دولتی در قم باید سرمایه‌گذاران بخش خصوص را حمایت کنند

سازمان‌های دولتی در قم باید سرمایه‌گذاران بخش خصوص را حمایت کنند

قم - معاون استاندار قم با بیان اینکه اداره اقتصاد باید در دست مردم باشد، گفت: سازمان‌های دولتی مکلف به حمایت و همراهی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در دهمین جلسه کارگروه اشتغال که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: هیچ مسئله‌ای مهم‌تر و اساسی‌تر از اشتغال نداریم.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به اشتغال می‌تواند کانون همه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و امنیتی باشد، اظهار کرد: لازم است مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود چراکه دولت هم از لحاظ منابع و هم از نظر قانونی محدودیت‌های جدی دارد.

معاون استاندار قم توجه به اشتغال تخصصی را زمینه ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: دولت به عنوان پشتیبان و مکمل برنامه‌های بخش خصوصی عمل می‌کند و در واقع باید امور در دست مردم باشد

ضرورت هم افزایی در حمایت از بخش خصوصی

وی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان خواست که نهایت همکاری و همراهی را با بخش خصوصی داشته باشند و افزود: باید با نگاه فرابخشی و دور از حب و بغض با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم افزایی داشته باشیم.

غضنفری با اعلام اینکه استان‌های کشور در جذب منابع رقابت بسیاری باهم دارند، گفت: این رقابت بین سازمان‌های درون استانی و دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی به چشم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توان تکنولوژی روز را در دنیای اشتغال نادیده گرفت اظهار کرد: این امر طبیعی است که وقتی تکنولوژی وارد یک سیستمی شود برخی مشاغل سنتی واکنش داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: البته نباید حقوق کسانی که از مشاغل خاصی امرار معاش می‌کنند نادیده گرفت و برای این موارد باید فکر اساسی و راهبردی کرد.

کد خبر 4230398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha