۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴

معین منتشر کرد؛

معرفی «۱۰۰ زن تاثیرگذار تاریخ»/ «حکایت حال» به چاپ چهارم رسید

معرفی «۱۰۰ زن تاثیرگذار تاریخ»/ «حکایت حال» به چاپ چهارم رسید

ترجمه کتاب «۱۰۰ زن تاثیرگذار تاریخ» توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «۱۰۰ زن تاثیرگذار تاریخ» نوشته کتلن کویپر به تازگی با ترجمه شهین احمدی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب به عنوان یکی از مجلدات مجموعه راهنمای بریتانیکا در معرفی تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ که ترجمه‌اش توسط این ناشر منتشر می‌شود، به چاپ رسیده است. یکصد فیلسوف تاثیرگذار تاریخ، یکصد دانشمند تاثیرگذار تاریخ و یکصد رهبر تاثیرگذار تاریخ دیگر عناوینی هستند که پیشتر در قالب این مجموعه چاپ شده‌اند.

در این کتاب شرح زندگی زنانی که به‌عنوان پرنفوذترین و تاثیرگذارترین نمایندگان برجسته هم‌جنسان خود بوده‌اند، درج شده است. برخی از شخصیت‌های حاضر در این کتاب، نه برای به قدرت رسیدن، بلکه برای توانمند کردن زنان دیگر فعالیت کرده اند.

تعدادی از زنان دیگر معرفی شده در کتاب پیش رو، رهبری، پژوهش‌های علمی و فعالیت‌های هنری را در کارنامه داشته اند.

این کتاب به تازگی چاپ شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

خبر دیگر از انتشارات معین، تجدید چاپ کتاب «حکایت حال» شامل گفتگوی لیلی گلستان با احمد محمود است. این کتاب ۱۸۳ صفحه ای که برای اولین بار در سال ۸۳ چاپ شد، به تازگی توسط این ناشر به چاپ چهارم رسیده است.

همان‌طور که در کتاب اشاره می‌شود، لیلی گلستان ابتدا برای مصاحبه و گفتگو با احمد محمود درخواست می دهد و با پاسخ قاطع منفی او روبرو می شود. گلستان می گوید که عجله ای ندارد و می‌تواند منتظر بماند تا محمود برای مصاحبه موافقت کند. این اتفاق پس از مدتی می‌افتد و این رمان نویس برای گفتگو اعلام آمادگی می کند. در نتیجه کتاب «حکایت حال» به چاپ می رسد.

دیگر کتاب تجدید چاپی این ناشر هم «خاطرات سیاسی قوام السلطنه» است که به تازگی به چاپ سوم رسیده است. چاپ اول این کتاب در سال ۹۲ منتشر شد و اثری از غلامحسین میرزا صالح است.

نسخه های چاپ سوم این کتاب ۳۵۰ صفحه ای طی روزهای گذشته توسط انتشارات معین وارد بازار نشر شدند.

کد خبر 4230521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha