۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱

با آخرین واریز انجام می شود؛

تخصیص ۸۰ درصد بودجه ۹۶ فدراسیون ها توسط کمیته ملی المپیک

تخصیص ۸۰ درصد بودجه ۹۶ فدراسیون ها توسط کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک با تخصیص جدیدی که طی روزهای آینده به فدراسیون ها خواهد داشت، سقف پرداختی به آنها را به سقف ۸۰ درصد می رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین اقدامات رضا صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، رایزنی با سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور برای تخصیص سریعتر و بیشتر بخش باقی مانده این کمیته بوده که نتایج خوبی هم به همراه داشته است. این کمیته که پیش از برگزاری انتخابات ۲۵ دی ماه کمتر از نیمی از بودجه خود را دریافت کرده بود، طی هفته های گذشته بخش دیگری از بودجه مصوب ابلاغی امسال را دریافت کرد ضمن اینکه تخصیص بخش باقی مانده بودجه نیز انجام شده و در همین روزها در اختیار کمیته قرار می گیرد. 

بر این اساس واریز بودجه به حساب فدراسیون ها بر اساس طبق بندی آنها در دستور کار مسئولان کمیته ملی المپیک قرار گرفته است. قرار است به محض دریافت بخش دیگری از بودجه باقی مانده، واریزی کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون ها به عنوان آخرین مرحله تخصیص به آنها در سال جاری، انجام شود. 

فدراسیون ها تا پیش از این ۳۸ درصد بودجه خود را از محل کمیته ملی المپیک دریافت کرده بودند و قرار است ۴۲ درصد دیگر بودجه آنها از محل اعتبارات جدیدی که در اختیار این کمیته قرار گرفته است، به حساب شان واریز شود. بر این اساس سقف پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها از محل بودجه سال جاری به ۸۰ درصد می رسد.

تخصیصی که طی روزهای آینده توسط کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها انجام می شود نیز آخرین پرداختی به آنها برای امسال به حساب می آید.

پرداخت ۸۰ درصد بودجه فدراسیون ها، از محل بودجه ابلاغی - نه بودجه مصوب - کمیته ملی المپیک است. 

کد خبر 4232200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha