۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۳

استاندار بوشهر:

جاده سلامت در همه شهرهای استان بوشهر احداث شود/ لزوم افزایش تحرک

جاده سلامت در همه شهرهای استان بوشهر احداث شود/ لزوم افزایش تحرک

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش تحرک و ترویج زندگی سالم در نقاط مختلف استان، گفت: باید جاده سلامت در همه شهرستان‌های استان بوشهر احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در اولین مجمع عمومی سلامت استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تشکیل مجمع سلامت استان، اظهار داشت: همه ابعاد اجتماعی بر روی سلامت روانی و جسمانی آحاد جامعه تأثیر دارند.

وی توسعه سلامت را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: برای حرکت در این مسیر باید مردم، خیرین، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد با یکدیگر وارد عمل شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای پرهیز از کم‌تحرکی و انتخاب سبک زندگی سالم از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: استانداری بوشهر با جدیت مجامع عمومی سلامت را پیگیری و حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به تشکیل مجمع عمومی سلامت هستند بیان کرد: باید در اولین فرصت مجمع عمومی سلامت در شهرستان‌ها تشکیل شود.

گراوند با تشکر از همه مردم و مسئولانی که در تشکیل اولین مجمع عمومی سلامت استان بوشهر حضور یافتند، افزود: خیرین نقش بسیار پررنگی در حوزه سلامت و ارتقاء سلامت اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ای جز خدمت‌گزاری برای مردم استان بوشهر ندارم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید همپای مردم و خیرین موضوع اجتماعی شدن سلامت را پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جاده سلامت در همه شهرستان های استان احداث شود، ادامه داد: برای ایجاد تحرک و ترویج زندگی سالم باید از تمام امکانات و توان خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا دوسال آینده تکمیل می‌شود، اضافه کرد: با تکمیل دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی فرصت‌های توسعه علمی استان بوشهر با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.

در پایان اولین مجمع عمومی سلامت استان بوشهر، از خیرین سلامت و دستگاه های همکار تقدیر شد.

کد خبر 4249092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha