۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴

معاون استاندار قم:

کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین در قم تشکیل شد

کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین در قم تشکیل شد

قم - معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از تشکیل کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین در فرمانداری قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس عالی پور ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین در استانداری قم با اشاره به تشکیل ۱۲ کمیته در ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار کرد: کمیته خدمات شهری به مسئولیت شهردار قم وظیفه آمادگی بوستان‌ها، نظافت شهر و .... را به عهده داشت و بنابراین بود که در این کمیته آنچه سال‌های گذشته محل نارضایتی مردم بوده را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله ترافیک و پارکینگ در سال گذشته موجب نارضایتی مردم شده خاطرنشان کرد: برای این منظور پارکینگ‌های جدید احداث شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه ادارات قم در طول تعطیلات نوروز باز است و سرویس بهداشتی و نمازخانه و آب آشامیدنی به زائران می‌دهند، اظهار کرد: کمیته امنیتی هم در این مدت فعال بوده و امنیت شهر را با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی تأمین کرده است.

وی افزود: امسال بستر خدمت‌گزاری بهتر از سال‌های قبل فراهم است چرا که یک کمیته اجرایی داریم که تمام اعضا و دستگاه‌ها در فرمانداری مستقر شده و آقای فرماندار مسائل را مدیریت می‌کنند و هر موضوعی پیش بیاید تصمیم می‌گیرند.

گاهی روزانه ۱۰۰ هزار اسکان داریم

عالی‌پور بیان کرد: در مسائل فرهنگی هم امسال برنامه‌هایی تدوین کردیم و حرم مطهر و مسجد جمکران و بقاع متبرکه طرح‌هایی را در نظر گرفتند.

وی در توضیح دلیل وارد شدن آموزش و پرورش به موضوع اسکان گفت: حدود ۱۲ هزار تخت داریم که گاهی روزانه ۱۰۰ هزار اسکان داریم. مجبوریم آموزش و پرورش را وارد اسکان کرده و برای اسکان موقت هم برنامه‌هایی دیده شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: اولویت برای آموزش و پرورش اسکان فرهنگیان است و اگر لازم شد از سایر مردم هم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز نظارتی که بر کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد بسیار مهم است که عملکرد اصلاح شده و مشخص شود کدام دستگاه بهتر عمل کرده‌اند.

عالی پور اظهار کرد: دانشگاه قم را دو سال است که موظف کردیم تا با به کارگیری دانشجویان آمار و توزیع ۱۰ هزار فرم نظرسنجی مشکلات مردم را احصا کنند تا مشکلاتی که داریم در طول زمان برطرف شود.

کد خبر 4256123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha