۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲

مسئول راهدارخانه محور هراز خبر داد؛

استقرار تیم راهداری محور هراز همزمان با نوروز

استقرار تیم راهداری محور هراز همزمان با نوروز

دماوند- مسئول راهدارخانه محور هراز گفت: همزمان با ایام نوروز ۹۷ تیم راهداری محور هراز در این محور مستقر است.

جعفرمیثمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی میزبانی ایمن و راحت برای سفرهای نوروزی و تردد در این محور و شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ناوگان عمومی به ارائه خدمات مسافران می پردازند و ما نیز در راهداری آماده ارائه خدمات به مسافرین و هموطنان عزیز می باشیم.

میثمی افزود: راهدار خانه محور هراز در راستای خدمات دهی بهتر  برای هموطنان در ایام سفرهای نوروزی تلاش می کند که بتواند سفری مملو از آرامش و ایمنی را به مسافران هدیه بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم خدمات ارائه شده رضایت شهروندان و مسافرین را برآورده کند گفت: برهمین اساس اقدامات مختلفی از جمله ارتقاء ایمنی جاده‌ها، نظافت و پاکسازی حریم راه ها در نظر گرفته شده است.

مسئول راهدارخانه محورهراز گفت: ما از کسانی که با استفاده از حمل و نقل عمومی سفر می کنند خواهشنمدیم که سفری با برنامه داشته باشند و ضمن آرزوی سلامتی و سفری خوش برای همه مسافرین اعلام می کنیم که عوامل راهداری در محور هراز مستقر هستند و تردد در این محور برقرار است.

میثمی در پایان با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور هراز به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز افزود: در همین رابطه تمامی نیروهای انسانی و ماشین‌آلات راهداری هراز با تمام توان آماده ارائه خدمات نوین به مسافران و گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروز در سطح این محور هستند که امید می‌رود امسال نیز همچون سالهای گذشته حداکثر رضایت مسافران و گردشگران را با ارائه خدمات بهتر جلب نماییم.

کد خبر 4256903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha