۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۸

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

آستان قدس رضوی در حوزه حمایت از کالای ایرانی مصمم است

آستان قدس رضوی در حوزه حمایت از کالای ایرانی مصمم است

مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مصمم هستیم با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی در حوزه اقتصادی اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری  بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه مهر درخشان ۴ که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد اظهارکرد: دشمنان ما متوجه شده اند که دیگر به صورت نظامی نمیتوانند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و به دنبال تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی با ما هستند.

وی افزود: نه دشمنان دست از روحیه استکباری خود بر می دارند و نه ما به عنوان یک مسلمان می توانیم دست از شعائر اسلامی و آموزه های قرآنی دست بکشیم اما خداوند بر پیروزی مستضعفین وعده داده است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: این آستان  با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داد و در سال جاری نیز مصمم است با محوریت حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، در حوزه اقتصادی اقدام و کند.

بختیاری تاکید کرد: امروز هر کس در سنگر تولید قرار گیرد، گویی در سنگر جهاد در راه خدا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آستان قدس رضوی زمینه ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی را در نمایشگاه مهر درخشان فراهم کرده است زیرا مقوله تولید، بازرگانی و فروش محصولات با هم پیوند خورده است و لازمه توانمند سازی در تکمیل این چرخه قرار دارد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم در سال ۹۷ که نقشه راه آن را مقام معظم رهبری در آغازین ساعات تحویل سال در کنار مضجع نورانی امام هشتم(ع) ترسیم کردند و به مقوله مهم حمایت از کالای ایرانی تاکید فرمودند، بتوانیم اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم و این نقشه راه را به صورت عملیاتی دنبال کنیم.

کد خبر 4257049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha