۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷

معاون استاندار مازندران خبر داد:

اقامت ۶.۲ میلیون مسافر - شب در مازندران

اقامت ۶.۲ میلیون مسافر - شب در مازندران

ساری - معاون امور عمرانی استانداری مازندران از اقامت شش میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۹۴ نفر شب اقامت در استان خبر داد و گفت: این آمار رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان صبح دوشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به اقامت بیش از شش میلیون مسافر و رشد ۱۷ درصدی اقامت تا پایان روز پنجم فروردین، درباره پیگیری ستاد برای رفاه مسافران نوروزی، اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر از حدود سه ماه قبل در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به رشد ورود و اقامت مسافران نوروزی اظهار داشت: ۹.۶ درصد از کل ترددهای جاده ای کشور در مازندران است و این نشان از افزایش استقبال مسافران دارد.

وی گفت: در روز پنجم فروردین، یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۴۱ نفر شب اقامت در استان مازندران ثبت شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون استاندار مازندران، با بیان اینکه دور دوم سفرهای نوروزی در کشور آغاز شده است تصریح کرد: فعالیت ستاد سفرهای تا پایان روز ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نبیان، برگزاری نمایشگاه را در سطح استان سبب رونق به گردشگری برشمرد و گفت: ۳۹ نمایشگاه و هفت نمایشگاه سیاه چادر عشایر در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول را در ورود مسافران اظهار داشت: این امر در راستای تعامل و تلاش های فراروان بخش های مختلف حاصل شده و امنیت و آسایش با کمک دستگاه های انتظامی شکل گرفته است.

کد خبر 4258462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha