۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۹

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان:

منتقدان بهترین فرصت برای پیشبرد توسعه هستند

منتقدان بهترین فرصت برای پیشبرد توسعه هستند

زنجان- مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: برای پیشبرد توسعه فرصتی بهتر از منتقدان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ادریس سالاری ظهر یکشنبه  در گردهمایی روابط عمومی‌های استان زنجان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اظهار کرد: اهمیت ارتباطات در دنیای امروزه بسیار زیاد است، به حدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن تاکید بسیار  کرده  اند.

وی اظهار کرد: مقامات عالی کشور بارها به بحث روابط عمومی و اهمیت آن اشاره کرده‌اند و  اما با این حال بازهم در ساختار با مشکل مواجه هستیم و بحث بودجه و اعتبارات لازم پیش‌بینی نشده است.

سالاری تاکید کرد: عشق و علاقه موجب می‌شود که روابط عمومی در کار خود موفق عمل کند و باید در حوزه آموزشی نیز روابط عمومی‌ها  را توانمند کرد.

وی ابراز کرد: در روابط عمومی فرصت استفاده از مشارکت افکار عمومی را در برنامه‌ها فراهم کنیم و باید در کار روابط عمومی زمینه رضایت‌مندی ارباب رجوع را فراهم سازیم.

سالاری ابراز کرد: اگر تلاش کنیم وارد دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها شویم موفق عمل خواهیم کرد.

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان ابراز کرد: برای پیشبرد توسعه فرصتی بهتر از منتقدان وجود ندارد و یا حرف منتقدان درست است که ما باید بر اساس آن خودمان را اصلاح کنیم و یا اگر نیست باید با احترام پاسخ منتقدان را بدهیم.

کد خبر 4295481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha