۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲

استاندار تهران خطاب به مدیرکل منابع طبیعی:

مهلت نیم روزه استاندارتهران برای تحویل زمین پایانه کشاورزی شمیران

مهلت نیم روزه استاندارتهران برای تحویل زمین پایانه کشاورزی شمیران

شمیرانات- استاندار تهران خطاب به مدیرکل منابع طبیعی این استان گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان تهران می بایست، زمین احداث پایانه کشاورزی شمیرانات تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه تحویل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با فعالین اقتصادی شهرستان شمیرانات، طی سخنانی گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان تهران، اداره کل منابع طبیعی استان باید تا پایان ٣١اردیبهشت ماه، یعنی امشب، زمینی برای احداث پایانه محصولات کشاورزی شمیرانات اختصاص دهد.

وی سپس خطاب به مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اضافه کرد: تا پایان امشب مهلت دارید تا این مصوبه را اجرا کنید.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که در مرحله اول سفرهای شهرستانی و شرکت در شوراهای برنامه ریزی شهرستان ها درمجموع نزدیک به ٥٠٠ مصوبه برای شهرستان ها داشته ایم، گفت: در دور دوم سفرها این مصوبات را همراه خود دارم و متناسب با مشکلات هر شهرستان روند اجرایی مصوبات شهرستان متبوع را حتمأ پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

وی سپس به خسارت ۸۵۱ میلیارد تومانی سرمای ماه گذشته به باغات استان تهران اشاره کرد و گفت:  ۵۰ درصد این خسارت متعلق به باغات شمیرانات است.

طرح های گردشگری شمیرانات با در نظر گرفتن مصوبه بند ۱۳ شورای عالی امنیت ملی اجرا شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح های گردشگری در شمیرانات اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح ها در صورتی ممکن است، که با بند ١٣ مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص ساخت این مکان ها در شمیرانات مغایر نباشد، باید آیین نامه سامان دهی نقاط تفرجگاهی تا اواسط تیرماه تدوین و سپس برای تعیین تکلیف و تصویب به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه شود.

استاندار تهران سپس ظرفیت های گردشگری شمیرانات را مناسب توصیف کرد و گفت: شمیرانات دارای ویژگی های خاص است، باید ظرفیت های شمیرانات با توجه به بند ۱۳ مصوبه شورای عالی امنیت ملی عملیاتی شود، چرا که هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هم ایجاد تفرجگاه ها و رونق اقتصادی حائز اهمیت هستند و به دنبال راهکاری مناسب مبتنی بر قانون در این خصوص هستیم.

بر اساس این گزارش، مدیر کل منابع طبیعی استان تهران نیز گفت: یک زمین برای احداث پایانه فروش محصولات کشاورزی در منطقه «زردبند» در نظر گرفته شده است.

علی کیان گفت: این زمین تا پایان امشب تحویل داده خواهد شد تا کارهای مربوط به احداث پایانه فروش محصولات کشاورزی شمیرانات آغاز شد.

کد خبر 4302801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha