۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۴

کارشناس قاچاق کالا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان:

۸۲ پرونده قضایی کشف کالای قاچاق در دو ماه اول سال جاری تشکیل شد

۸۲ پرونده قضایی کشف کالای قاچاق در دو ماه اول سال جاری تشکیل شد

سنندج - کارشناس قاچاق کالای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: پس از ۷۶۷ بازرسی انجام شده در دو ماه ابتدایی سال جاری ۸۲ پرونده کشف قاچاق کالا تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهرامی پیش از ظهر امرامروز در کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت محور که در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی دو ماه اول سال ۹۷ به منظور کشف کالاهای قاچاق در واحد های صنفی ۷۶۷ بازرسی انجام شده که به تشکیل ۸۲ پرونده انجامیده است.

کارشناس مبارزه با قاچاق کالا اداره صنعت، معدن و تجارت استان کردستان عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده ۲۱ هزار و ۲۱۰ نخ سیگار به ارزش چهار میلیون و ۹۶۸ هزار تومان کشف شد و ۲۵ پرونده نیز تشکیل شده است.

وی افزود: یک هزار و ۲۲۵ عدد لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش چهار میلیون و ۶۰۸ هزار تومان ، ۳۷۱ عدد مواد غذایی به ارزش یک میلیون و ۹۵۳ هزار تومان، چهار عدد پوشاک به ارزش ۲۰۰ هزار تومان، یک هزار عدد لوازم الکتریکی به ارزش ۵۵ هزار تومان، ۲۰ عدد نوشابه انرژی زا به ارزش ۱۲۰ هزار تومان و ۱۳ بسته دارو گیاهی به ارزش ۱۰۳ هزار تومان کشف شده است.

وی گفت: از ۷۲۶ بازرسی انجام شده ۸۲ پرونده در دو ماه ابتدایی سال جری تشکیل شده است.

کد خبر 4320088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha