۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲

امام جمعه بجنورد:

قوه قضائیه به دنبال اجرای عدالت است

قوه قضائیه به دنبال اجرای عدالت است

بجنورد- امام‌جمعه بجنورد در آغاز هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) گفت: قوه قضائیه به دنبال اجرای عدالت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه شهادت مظلومانه شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و با تجلیل از مقام شامخ شهید بهشتی اظهار کرد: این شهید عزیز در واقع یک ملت برای مردم ایران اسلامی بود.

وی افزود: شهید آیت الله بهشتی دارای فضائل بسیار زیاد و از جمله شخصیت هایی بود که از اسطوره های نظام اسلامی به شمار می آمد.

خطیب نماز جمعه بجنورد تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه منصوب رهبری و شخصیتی عادل است و بدنه این قوه به صورت شبانه روزی در تلاش برای اجرای عدالت است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد قوه قضاییه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که هیچ کس حق توهین و حاشیه سازی درباره احکام صادره این قوه را ندارد و قوه قضاییه باید عادلانه، قاطعانه، دقیق و انقلابی عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در واقع رهبر معظم انقلاب با این سخنان خود، چارچوب حرکت این قوه را مشخص فرمودند، بنابراین قضات باید احکام خودشان را قاطعانه و دقیق و فارغ از هرگونه رودربایستی صادر و عدالت را در جامعه حاکم کنند.

حمایت ازتولیدات داخلی مایه سرافرازی است

امام جمعه بجنورد در ادامه گفت: هر ملتی که به تولیدات داخلی خود قانع باشد و از کالاهای داخلی خود حمایت کند زمینه سرافرازی خود را فراهم کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید با پس زدن کالاهای خارجی در سال حمایت از کالاهای ایرانی زمینه اشتغال بیشتر جوانان ایران اسلامی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: قانع بودن یعنی اینکه زرق و برق و تجملات دنیا را رها کنیم و آسایش و عزت نفس را اولویت زندگی  خود قرار دهیم.

کد خبر 4327457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha